Το καλάθι μου

ΚΑΛΑΘΙ

1. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ KAI ΑΛΛΑΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Ο πελάτης οφείλει όταν παραλάβει τα προϊόντα να τα ελέγξει εάν αντιστοιχούν στην αρχική του παραγγελία. Επίσης υποχρεούται να δοκιμάσει το προϊόν που αγόρασε χωρίς να αφαιρέσει τα συνοδευτικά καρτελάκια, ώστε να σιγουρευτεί πως το προϊόν ανταποκρίνεται στην παραγγελία του. (σε αντίθετη περίπτωση θεωρείται ότι το προϊόν δεν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία του παραδόθηκε και δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή του).

Εφόσον αποφασίσει ότι θέλει να αλλάξει κάποιο προϊόν, μας ενημερώνει άμεσα ηλεκτρονικά με email στο info@ proteggo.gr ή με τηλέφωνο στα 2591047250 & 2310242126, γνωστοποιώντας μας εάν επιθυμεί αλλαγή σε νούμερο ή/και χρώμα, ή αν θα αντικαταστήσει το προϊόν με κάποιο νέο από την ιστοσελίδα μας.

Τα στοιχεία που πρέπει να αναφέρει πέρα από ονοματεπώνυμο, είναι ο αριθμός της παραγγελίας, και ο κωδικός του προϊόντος που θέλει να αλλάξει. Επιστροφές και αλλαγές γίνονται δεκτές αυστηρά εντός 14 ημερών από την ημέρα ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ τους από το proteggo.gr και τα έξοδα μεταφοράς βαραίνουν τον αποστολέα.

Μόλις γίνει η παραλαβή των προϊόντων και εφόσον δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα ή φθορά επιστρέφονται στο ακέραιο τα χρήματα αγοράς ή αποστέλλεται το νέο προϊόν και πάλι με έξοδα του πελάτη. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ή λανθασμένης αποστολής με ευθύνη της proteggo.gr , το κόστος αλλαγής και μεταφοράς επιβαρύνει αποκλειστικά και μόνο την proteggo.gr.

Απαραίτητη προϋπόθεση επιστροφής οποιουδήποτε προϊόντος είναι η συνοδεία του με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς.

Εφόσον το προϊόν δεν συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς, η αλλαγή δεν μπορεί να γίνει δεκτή σε καμία περίπτωση.

Η διεύθυνση αποστολής επιστροφής των προϊόντων είναι: PROTEGGO, Ίωνος Δραγούμη 20, 54625, Θεσσαλονίκη.

Σημαντικές πληροφορίες για την αλλαγή των προϊόντων :

Τα προϊόντα πρέπει να μην είναι φορεμένα ή/και φθαρμένα, να μην έχουν πλυθεί, τροποποιηθεί ή υποστεί οποιουδήποτε είδους ζημιά. Δεν πρέπει να έχει αφαιρεθεί καμία ετικέτα, όπως και να μην λείπει και να μην έχει υποστεί καμία τροποποίηση η συνοδευτική τους συσκευασία (παπούτσια, τσάντες, πουκάμισα), η οποία αποτελεί μέρος του προϊόντος.

Σε περίπτωση επιστροφής παπουτσιών, το γνήσιο κουτί του σχεδιαστή θα πρέπει να συνοδεύει τα παπούτσια και όχι κάποιο άλλο. Το κουτί δεν αποτελεί την συσκευασία αποστολής των παπουτσιών. Για τον λόγο αυτό δεν πρέπει να κολληθούν ετικέτες ή ταινίες συσκευασίας πάνω του.

Όταν ο πελάτης έχει επιλέξει το νέο προϊόν που θέλει να του αποστείλουμε, μας ενημερώνει για αυτό και εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα, και το προϊόν είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από την αρχική του αγορά, δεσμεύουμε το νέο προϊόν αναμένοντας την επιστροφή του.

Όταν ολοκληρωθεί η επιστροφή του προϊόντος και εφόσον το επιστρεφόμενο προϊόν είναι στην αρχική του κατάσταση, συνοδευόμενο με την απόδειξη αγοράς, αποστέλλουμε το νέο προϊόν στην διεύθυνση που μας έχει δοθεί κατά την παραγγελία του.

Για την αλλαγή προϊόντων, για την πορεία ή εκτέλεση μιας παραγγελίας, το τμήμα εξυπηρέτησης στο τηλεφωνικό κέντρο είναι το αρμόδιο προς άμεση εξυπηρέτηση του πελάτη.

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ (ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ)

Μπορείτε αναιτιολόγητα να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση μέσα σε διάστημα 14 ημερών από το χρονικό σημείο απόκτησης της φυσικής κατοχής των προϊόντων.

Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, απαιτείται η αποστολή στην ακόλουθη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου info@ proteggo.gr

Σε περίπτωση πολλών αγαθών παραγγελθέντων από τον καταναλωτή με μία παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά, η προθεσμία ξεκινά από την ημέρα κατά την οποία ο καταναλωτής ή ένα τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά την κατοχή του τελευταίου αγαθού.

Με την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης, αποστέλλουμε επιβεβαίωση στη διεύθυνση επικοινωνίας που έχετε δηλώσει κατά την αποστολή της παραγγελίας.

Η επιβεβαίωση αφορά μόνο στη λήψη της δήλωσης και όχι στην αποδοχή της.

Η αποδοχή από εμάς της δήλωσης υπαναχώρησης και της επιστροφής των χρημάτων σε εσάς τελεί υπό την αναβλητική αίρεση της επιστροφής σε εμάς του/των προϊόντος/ων για την αγορά των οποίων ασκείται το δικαίωμα υπαναχώρησης.

 

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΣΚΗΣΗΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Στην περίπτωση εμπρόθεσμης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, η εταιρεία μας επιστρέφει στους πελάτες το ποσό της πληρωμής. Η επιστροφή των ως άνω ποσών γίνεται εντός 14 ημερών από την ημέρα που θα ενημερωθούμε από εσάς για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης και υπό την προϋπόθεση ότι τα προϊόντα έχουν επιστραφεί σε εμάς χωρίς να παρουσιάζουν φθορές, χωρίς να έχουν χρησιμοποιηθεί και χωρίς να έχει μειωθεί η αξία τους. Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης εμπρόθεσμα, ο πελάτης δηλώνει ότι με δική του επιμέλεια και μέριμνα θα επιστραφεί στην εταιρεία μας το προϊόν που είχε παραλάβει, εντός 14 ημερών από την ημέρα που απέστειλε στην εταιρεία μας την ηλεκτρονικά τη δήλωση υπαναχώρησης. Η εταιρεία μας θα επιστρέψει πίσω όλο το ποσό που είχε λάβει για την πώληση του προϊόντος στον αγοραστή και πελάτη της, υπό τον όρο ότι το προϊόν έχει παραδοθεί στη διεύθυνση της εταιρείας μας είτε αυτοπροσώπως είτε μέσω εταιρείας μεταφορών ή ταχυδρομείου.

Ο πελάτης αναγνωρίζει ότι επιβαρύνεται αποκλειστικά ο ίδιος (και όχι η εταιρεία μας) με το κόστος επιστροφής των προϊόντων σε εμάς.

ΠΡΟΣΟΧΗ!!!! Τα προϊόντα πρέπει να παραδοθούν στην ίδια κατάσταση που είχαν παραληφθεί από τον πελάτη, με τη συσκευασία τους, καθώς και τα λοιπά έγγραφα (απόδειξη λιανικής) με τα οποία συνοδεύονταν κατά την παραλαβή τους από τον πελάτη. Ο πωλητής ευθύνεται για κάθε βλάβη, ζημία στα προϊόντα ως και για τη μείωση της αξίας τους ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών. Η επιστροφή των χρημάτων σε εσάς θα γίνει χρησιμοποιώντας τα ίδια μέσα πληρωμής με εκείνα που χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή.

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ. ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ

Σε περίπτωση που αποδεδειγμένα με υπαιτιότητα της εταιρείας μας κάποιο προϊόν παρουσιάζει κάποιο ελάττωμα ή υπάρχει έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας, ή λάβατε προϊόν ουσιωδώς διαφορετικό από εκείνο που είχατε παραγγείλει, έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε την αντικατάστασή του εκτός εάν το προϊόν καλύπτεται από εγγύηση. Η εταιρεία μας βαρύνεται τόσο με τα έξοδα της επιστροφής του προς αντικατάσταση προϊόντος και της αποστολής του νέου, εάν το ελάττωμα οφείλεται σε δόλο ή σε βαρειά αμέλειά της.

Σε κάθε άλλη περίπτωση, τα έξοδα μεταφοράς βαραίνουν τον αποστολέα.

Το προϊόν που επιστρέφεται αντικαθίσταται με προϊόν των ιδίων χαρακτηριστικών, μάρκας, μεγέθους σε σχέση με το επιστρεφόμενο, χωρίς την ύπαρξη του ελαττώματος και υπό την προϋπόθεση ότι υπάρχει διαθέσιμο στο εμπόρευμα της εταιρείας μας.

Εάν δεν είναι διαθέσιμο, η εταιρεία μας ενημερώνει τον πελάτη και του δίδει δύο επιλογές, είτε να υπαναχωρήσει και να λάβει πίσω το τίμημα που είχε καταβάλει, είτε να επιλέξει νέο προϊόν προς αγορά.

Το νέο προϊόν που επιλέγει προς αγορά ο πελάτης πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας με το επιστραφέν σε αυτό.

Εάν το κόστος είναι μεγαλύτερο από το ποσό που έχει ήδη καταβάλλει ο πελάτης, επιβαρύνεται με την καταβολή της διαφοράς τους.

 

ΛΟΓΩ ΜΕΓΕΘΟΥΣ

Ομοίως, σε περίπτωση που το μέγεθος του προϊόντος που παραλάβατε δεν ανταποκρίνεται στις διαστάσεις του προσώπου, το οποίο προορίζεται να το χρησιμοποιήσει, μπορείτε να ζητήσετε την αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο των ιδίων χαρακτηριστικών αλλά διαφορετικού μεγέθους.

Η προθεσμία εντός της οποίας μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα αντικατάστασης και στις δύο ως άνω περιπτώσεις είναι 10 μέρες από την παράδοση του προϊόντος σε εσάς με την αποστολή ηλεκτρονικού αιτήματος στην παρακάτω διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: info@ proteggo.gr , στο οποίο θα αναλύεται το λόγο για τον οποίο ζητάτε την αντικατάσταση.

 

ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Το προϊόν πρέπει να επιστρέφεται σε άριστη κατάσταση, με την αρχική συσκευασία στην οποία ήταν τοποθετημένο, χωρίς να υπάρχουν φθορές, χωρίς να έχει χρησιμοποιηθεί.

Μαζί με το προϊόν πρέπει να επιστρέφεται και η απόδειξη ή το τιμολόγιο που ήταν εντός της συσκευασίας κατά την παράδοσή του στον πελάτη.

 

ΑΝΩΤΕΡΑ ΒΙΑ

Το proteggo.gr δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα του proteggo.gr ή οφείλονται σε ανωτέρα βία και θα δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση. Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, προβλήματα των προμηθευτών / μεταφοράς / παραγωγής, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές. Εάν τέτοια περιστατικά διαρκέσουν πλέον των 2 μηνών, η παρούσα Σύμβαση μπορεί να καταγγελθεί από οποιονδήποτε συμβαλλόμενο χωρίς αποζημίωση.